sobota, 17 maja 2014

Moje lakierowe testy : lakier termiczny ECLAIR CH01

Pogoda na zewnątrz straszna, ciągle pada i pada i nie widać aby miało być lepiej. Jutro muszę jechać na uczelnie a w taką pogodę w cale mi się to nie uśmiecha :( Patrząc na to co dzieje się za oknem wpadłam na pomysł aby pokazać wam lakier termiczny od firmy ECLAIR :) 



MARKA/SERIA : ECLAIR
NUMER : CH01
WYKOŃCZENIEkremowe
KRYCIE : 3 warstwy dają idealne krycie
WYSYCHANIE : po mimo trzech warstw dobre 
ZMYWANIE : bezproblemowe
KOLOR : lakier zmienia kolor zależnie od temperatury naszych dłoni, gdy jest nam zimno lakier ma kolor pięknej brzoskwini, a gdy dłonie są ciepłe lakier jest rozbielonym, ciepłym żółtym przyjemnym kolorkiem :)
CENA: 24 zł
TRWAŁOŚĆ: 5-6 dni


DESIGN : przepiękna i przesłodka buteleczka z czarną zakrętką na której znajduje się urocza kokardka, strasznie lubię ten lakier za sam wygląd ;)



PĘDZELEK : wąski, prosto ścięty 


KONSYSTENCJA : lakier ma rzadką, lejącą konsystencje przez co rozlewa się po płytce i radzę nakładać cienkie warstwy aby nie zalać skórek

Chciałam pokazać wam lakier w dwóch kolorach :) Przepraszam za krople na paznokciach ale paznokcie w "zimnym" kolorze robiłam w deszczu a w "ciepłym" musiałam zamoczyć dłonie w ciepłej wodzie aby dość szybko wydobyć efekt tego lakieru.

Tak lakier wygląda gdy jest nam zimno :)










A tak jak jest nam ciepło :) Końcówki zawsze są troszkę zimniejsze dzięki czemu na paznokciach powstaje coś na obraz efektu ombre






Jeśli wytrzymałyście do tego momentu zapraszam na jeszcze kilka zdjęć :D

Tak wygląda lakier gdy ścieka po nim zimna woda :)





Bardzo polubiłam się z tym lakierem :) Po mimo nie najlepszego krycia, lakier świetnie prezentuje się na paznokciach, lubię jego zmienność, dzięki temu nie nudzi mi się zbyt szybko, co do jakości to jestem naprawdę zadowolona. Lakier spełnia wszystkie moje wymagania. Nie przepadam tylko za tak lejącymi się lakierami i tu ode mnie malutki minusik i cena mogłaby być niższa, to chyba najdroższy lakier w mojej kolekcji ;) Mimo to uważam, że wart jest swojej ceny.

Macie w swoich kolekcjach lakiery termiczne ? Jak tak to jakiej firmy ?


Edit ;) całkowite żółtko po kąpieli w gorącej wodzie .

10 komentarzy:

  1. Pieknosci! Za kazdym razem jak widze ten lakier to mam ochote go kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lakier ;) fajnie sie tworzy ten efekt ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA efekt - muszę kupić sobie taki lakier na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten lakier, ta zmiana barw daje fajny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zajebiaszczy!!! lubię takie efekty :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierdzule! Te chce taki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale extra!! jeszcze nigdy nie miałam lakieru termicznego na sobie.. Najwyższy czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nigdzie nie moge go dorwać :/ ale efekt piękny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)