czwartek, 10 lipca 2014

Moje lakierowe testy : Golden Rose Matte Top Coat


Hej, znowu mam problemy z czasem, ale już pomału wszystko ogarniam więc dziś obiecana recenzja top coat`u matującego z Golden Rose. Gdy zobaczyłam go w sklepie pomyślałam sobie : "Po co kupować matowy lakier do paznokci skoro mogę kupić matujący top coat i każdy lakier który posiadam może być matowy ?" A więc skusiłam się i to był strzał w 10!

MARKA/SERIA : GOLDEN ROSE/ Matte Top Coat
WYKOŃCZENIE: mat 
WYSYCHANIE : szybkie
ZMYWANIE : bezproblemowe

Top nakłada się bezproblemowo, bardzo szybko wysycha, momentalnie sprawia że lakier jest matowy. A efekt matu jest trwały u mnie po 3 dniach końcówki paznokcia robią się błyszczące.

DESIGN : prostokątna buteleczka z "zamrożonego" szkła, z czarną chropowatą zakrętką.

CENA: ja kupiłam go za 6 zł w miejscowej drogerii


PĘDZELEK: dość szeroki, prosto ścięty, wygodny


Zobaczmy teraz jak top wygląda na paznokciach.


Ponieważ kocham kolor niebieski, każdy paznokieć pomalowałam innym odcieniem niebieskości.


Tak wyglądają lakiery na paznokciach przed nałożeniem topu matującego




A tak paznokcie prezentują się już w wersji matowej :









Nie używałam innych topów matujących więc nie mam porównania, ten od GR sprawia się jak dla mnie idealnie. Korzystałyście z innych topów matujących? Jak wasze wrażenia i opinie?








19 komentarzy:

  1. Efekt jest świetny, ja mam top z lovely i wydaje mi się, że spisuje się podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne matowe ombre ;) A ja nie mam z GR mam z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt matu udało Ci się uzyskać po nałożeniu tego topu.
    Ja mam matujący top od CA oraz Manhattan i w sumie ten drugi jak dla mnie jest nieco lepszy :)
    Podobnie jak ty, zamiast kupować matowe lakiery, tworzę je sobie sama (tak samo jak holo ). :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś kupiłam z Allepaznokcie i mam go do dziś..dobrze się spisuje,więc na razie nie zamieniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten top :) a te kolory na paznokciach wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś Gel Look z GR i strasznie pękał na 2 dzień,dlatego też nie jestem przekonana do ich top coatów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam top z lovely i jestem zadowolona :) a efekt matowych pazurków jest niesamowity - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten mat jest super :D podoba mi się baaardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam jedynie Lovely, ale coś się z nim porobiło i po wyschnięciu zostawia na paznokciach paprochy. muszę go w końcu wyrzucić i wypróbować ten, bo efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam matowe pazurki i wreszcie musze sobie kupić ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak skończy się mój Lovely to się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny efekt ;) ja mam ten lovely, ale cos mi zgestnial

    OdpowiedzUsuń
  13. z GR nie miałam akurat;bardzo fajny efekt dają matujące topy, zwłaszcza gdy nam się już znudzi lakier, mamy ochotę na odmianę wtedy top i mamy coś całkiem nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daje świetny efekt na pazurkach :) Ja jeszcze nigdy nie używałam matujących topów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ombre ;) Taki matujący lakier jest przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam matowy top w swoich zapasach lakierowych, ale nie przepadam za tym efektem zmatowienia. Wolę lakiery z "naturalnym" połyskiem a nie bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszę z informacją iż Paznokciowy Team został zamknięty. Wspólnie z Zaczarowaną podjęłyśmy decyzję o zakończeniu Paznokciowego Teamu.
    Niestety czasy jego świetności już dawno minęły i już naprawdę garstka dziewczyn angażowała się w ten projekt wobec tego nie ma sensu na siłę tego ciągnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy jest może w Rossmanie, Naturze albo Hebe? Muszę go mieć! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)