piątek, 11 kwietnia 2014

Moje lakierowe zbiory


Notka na której opublikowanie cieszę się jak dziecko. Chciałabym pokazać wam to co będziecie mogli zobaczyć na następnych notkach. A mianowicie recenzję i mani wykonane właśnie lakierami z mojego zbioru.  Dziś nie będę się rozpisywać więc przejdźmy do rzeczy.

Zacznijmy od moich ukochanych GOLDEN ROSE RICH COLOR


i od lewej piękna mięta nr 44, brzoskwinia nr 50, róż nr 09, brudna zieleń nr 112, pistacjowy nr 111, piękny srebrny z jeszcze bardziej srebrnymi drobinkami :) nr 20 i klasyczna czerń nr 35
Kocham tą serie za przepiękne kolory, szeroki pędzelek i dobre krycie :)

A tu w powiększeniu moje trzy ukochane kolory 

GOLDEN ROSE MATTE


czarny mat ze srebrnymi drobinkami nr 110, fuksja nr 02 i klasyczna czerwień nr 03

GOLDEN ROSE PARIS


mięta niestety starłam naklejkę z numerkiem, żółtko nr 209 i nudziak nr 118


Termiczny lakier od ECLAIR nr z nakrętki CH01

 

ESSIE


1012 COME HERE i 1009 AVENUE MAINTAIN

 MISS SPORTY CLUBING COLOURS


żółty nr 453, niebieski nr 346, koral nr 343

DAILY


NEONKI żółty nr D16, pomarańcz nr D15, niebieski nr D18 fiolet nr D13

MISS SELENE


biały nr 104, róż nr 123, granat nr 223, brązik nr 212, błękit nie ma numerku, koral nr 214

LADYCODE BY BELL


Nowy zakup biedronkowy :) cukiereczek nr 30 :)



 INGLOT



złociak nr 42

EVELINE COLOUR INSTANT


szarak nr 605, róż nr 603

SIMPLE BEAUTY


od lewej 234,284,311,296,310 :)

WIBO


świetna czerwień ze złotym shimmerem nr 242

 VIPERA


pudrowy róż nr 7

A to moja odżywka, top i top matujący 


To by było na tyle lakierowej kolekcji :) oprócz niej oczywiście jeszcze istnieje kolekcja ozdób itd ale te będziecie oglądać na bieżąco w kolejnych postach. Kolekcja lakierowa stopniowo się rozrasta :) Ale to taki mój zestaw startowy z którym startuje ten blog. Macie któryś z lakierów które pokazałam? Macie swoich ulubieńców ?




6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba brzoskwinia i róż z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z każdym kolejnym zdjęciem wzdychałam coraz głośniej- co jeden to piękniejszy:)Ja aż takiej kolekcji nie posiadam.Z powyższych tylko odżywkę miałam i po niej płakałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety płakałam po tej odżywce, ale już jest dobrze i doprowadziłam paznokcie do normalnego stanu ;)

      Usuń
  3. Super kolekcja , fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)